onsdag den 17. marts 2010

Selvportræt med neocolor

Jeg har længe gået og samlet mod til at lave et selvportræt med neocolor og olie pastel, men (igen pga. min perfektionisme og selvkritik) har ikke rigtig turdet begive mig i kast med projektet.
Det gjorde jeg dog for kort tid siden og efter blot halvanden time, var jeg nået frem til et resultat jeg faktisk var ganske godt tilfreds med - en super lækker følelse.
Jeg kan rigtig godt lide at arbejde med disse to typer af "tørre farver", fordi de er så lette at lave flotte og virkningsfulde skygger med. Farverne blander let, og man kan være meget ekspressiv, hvilket jeg også har valgt at være med farvevalget i mit selvportræt.


Den løbende udvikling af portrættet, der i den grad er flottere i virkeligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar